понедельник, 14 апреля 2014 г.

Моє майбутнє

Яким я бачу своє майбутнє


Кожен із нас задумується над своїм майбутнім. Бачить його світлим і прекрасним,без всяких життєвих перепон і негараздів

Мені не важливо чи стану я в майбутньому відомим чи багатим,а головне,щоб навколо мене були хороші люди.

Найважливіша моя праця сьогодні – навчання. Я стараюся ставитися до нього відповідально, сумлінно, ставлю перед собою певну мету, а разом з тим дорослішаю і розумнішаю.

Наступне питання – це вибір професії. У подальшому житті я хочу пов’язати себе з комп’ютерними технологіями, бо саме у цій сфері, на мою думку, я зможу показати свої уміння, сили і реалізувати себе, як працівник.

Моїм наступним кроком ,після власної кар’єри є створення сім’ї. Я вважаю , що я зможу стати гарним сім’янином.

Що ж стосується країни в якій я проживаю, на мою думку Україна майбутнього – це прекрасна та забезпечена держава. Її поважають і цінують у Європі. Свою країну в подальшому я уявляю сильною та квітучою, з гідними заробітними платами та пенсіями, з високим рівнем життя. Я думаю, це буде країна насамперед без страху, де ніхто не озирається, очікуючи чергового нападу. Де люди ходять та дихають вільно.

Саме такою уявною схемою я можу зобразити своє життя в майбутньому. Та це лише мої мрії, які лише завдяки моїм силам і бажанням зможуть реалізуватися.

Комментариев нет:

Отправить комментарий